Ännu en dag till ända !!

I dag har jag för ovanlighetens skull målat  hehe , när man väl börjat så rullar det på och blir mer och mer. Jag har målat väggarna runt  trappan efter som det hade kommit svart färg på väggen , ett jäkla pillgöra!! Jag har även hunnit med att spackla dom ny byggda väggarna och till sist men inte minst så hann jag åka till vår vän Jennys butik och shoppa lite , hon har massor av underbara inrednings prylar. Jag tänkte ju nu då lägga in lite bilder men ack vad jag bedrog mej , teknikens under som inte fungerar  så det får väl bli senare efter vi vaknat i soffan haha eller i morron!
Felicia har spelat inne bandy igen idag och verkar helnöjd med tillvaron, när R kom hem med henne så kom hon in gråtandes och jag trodde att det hänt nåt men då sa hon bara att - mamma jag är bara så lycklig, med det menade hon att hon fått börja på ny skola och fått massor med vänner som inte haft tidigare och att hon fått dom två bästa fröknar som man kan uppbringa och hon rider i massor och spelar inne bandy och sist men inte minst hon hade inte bråkat på en hel vecka !!!!!!!! BRAVO FELICIA !! Vi är så glada för hennes skull så då grät väl jag och R en skvätt också ! Ha ha vilket gråt kalas! :) R fick även samtal från Olivers lärare i dag om att han faktiskt tycks fatta allvaret i vad som sas på utvecklingssamtalet och att so´n går bra , Super Oliver, duktig ponke!!


Kärleksförklaring  Fint väggord!

Nu ska jag trilla ner i soffan och bara glo!
Ha en riktigt god natt och sov sött !
kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0