Bara en månad kvar !!

Snö i all ära men nu får det väl ta och ge sej! Vägarna är i stort sett oframkomliga och tidigare i dag när jag var in till Uppsala så blev jag på körd bakifrån , men det va ingen fara ( för mej eller min bil i alla fall ) han som körde på hade väl lite otur med sin grill . Jag har så stor bil så det var dragkroken han drog in i. Vi har också varit strömlösa större delen av dan  så jag fick gå ut till grillen och koka vatten till morgon kaffet ( bra med gasol grill ibland  m. kokplatta ). Nu har vi i alla fall el och jag slipper laga mat ute !! hehe
Yngsta tjejen har börjat ny skola i dag och det har gått jätte bra !! Just nu är hon och några tjejer i klassen hemma hos fröken och rider , jätte kul ! Hoppas det kommer att hålla i dej.
     ( som vanligt så kan jag inte rotera bilderna )

   I morse blev det ljuslykta , korsord och kaffe när vi satt och väntade på ström.
(j.....a liggande bilder )

Ja en månad kvar till jul , kan ju få vem som helst att börja stressa upp sej. Tänkte att jag skulle försöka va ute i lite bättre tid i år så till helgen ska vi försöka ta en julklapps raide!
I veckan ska jag i alla fall börja rota fram lite stjärnor o. stakar från vinden och ljus slingorna förstås ( måste köpa 2 enar till ytter trappan ). Va in och kollade en jätte mysig nät butik nyss , ängla boden kolla va fina saker dom har !! 



My Lovely Home i Västerås Butik/Nätbutik

Liten söt hylla på gästtoan







Ljushus åter i nov

Fågelhus i zink



och lite annat jul mys,






Och från syster lycklig





och från Gizmolinas blogg



 Kramar och ha en fortsatt fin måndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0