Dator trubbel!!!!

Jag har i skrivande stund ockupperat  äldsta sonens dator , han var tvungen  att pausa sitt spelande stackarn.
Dagen har väl varit sådär idag , den började bra men övergick i  ett mindre kaos då jag var tvungen att åka till skolan och hämta lilll tjejen efter som det skitit sej totalt och nu vill hon inte gå tillbaks.I och med detta så har jag suttit i telefon i stort sett hela dan med hennes läkare,lärare och kurator och försökt att få nån som helst respons och hjälp för henne och oss , så fruktansvärt frusterande det känns mest som om man sitter och dunkar huvudet i väggen hela tiden. Jag hoppas i alla fall att jag får iväg henne till skolan och att det funkar i morgon, håll tummarna!!
Jag hade ju tänkt att jag skulle putsa fönster,göra rent ugnen och städa och åka och handla o. jag hann knappt med nåt. Ugnsluckan blev ren i alla fall!
Under eftermiddan så blev det bråk mellan lilltjejen och yngsta sonen och min dator var den som kom i mellan och det går inte att starta upp den , jag är rädd att alla bilder och alla dokument gått förlorat , R ringde en polare som jobbar med datorer (han har hjälpt oss förut) och han sa att han skulle försöka hinna förbi på vägen hem i morgon och kolla vad han kan göra , så ännu fler tummar att hålla!!!!!
I morgon och övermorgon så jobbar jag till 23.00 och vet inte om jag hinner skriva så mycket eller kommere kunna skriva så mycket  men jag lovar att hålla er uppdaterade
Satt just en liten stund och kollade countrystyle´s grejer efter som syrran sagt att dom hade så fina diskhandskar och det hade dom och lite till 
söta va 79 kr
        Dom här skulle jag kunna tänka mej att ha på landet !

         fina båda två men den svarta passar bäst hemma och den vita på landet !

  svaghet för söta askar , den var i alla fall gullig !!

   Hade nog tänkt att göra nåt sånt här till jul eventuellt....

Ska lämna tillbaks datorn nu så sov gott och dröm söta drömmar !!!!
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0