Freda kväll !

I dag har här fejas och det får jag fortsätta med i morgon, puh. Pappa kommer i morgonbitti och börjar hjälpa mej med målningen, ska bli så skönt med vitt!!
I dag åt vi lövbiff med hasselbackspotatis sååå gott .
          

Tände massa ljus innan maten tycker det är så mysigt nu när det är så mörkt. Ljusen på fatet har massa kaffebönor runt om sej.
På byrån i hallen har jag detta kort på mina äldsta barn från när dom gick på dagis och hade maskerad , visst e dom goa

Nu är dom inte så små och oskyldiga längre men oerhört älskade  ändå !!
Ska nu hasta ner till min man i soffan och mitt vinglas , ha en mysig kväll !!
kramar

Lämna gärna en komentar när du är här kul med lite synpunkter och reflekteringar!

( ursäkta dom suddiga bilderna )

Kommentarer
Postat av: jessie

naww vilken söt bild, jätte söta alla 3, kram

2008-11-18 @ 00:04:02
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: annika

Hej Jessie, Tack för ditt inlägg och visst e dom söta ! Tyvärr är inte yngsta med på bilden för hon va inte född då ! I dag är dom dock 18, 16,o. 14 år gamla och stora och stöddiga inte lika sharmigt men dom har sina ljusa stunder fortfarande ! Ha en super dag!

2008-11-18 @ 12:27:56
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0