Fredag !!

I dag har jag varit hos kuratorn med Flis och jag har handlat middags mat och varit och köpt såna där mysiga siffror att hänga på adventsljusen
Bladslinga Zink
Typ såna här fast mina sätter man på genom att knyta snöre runt ljuset, har inte fotat dom än det kommer till advent!
Nu så ska jag ta och städa lite och ta hand om tvätten samt börja plocka ner saker från väggarna  vilket komer att ta en stund men det är det värt eftersom jag vet att jag får hjälp med målningen!
Ha nu alla en riktigt super fin fredag trots att vi har ett riktigt skitväder!
Kram


Ni som läser , lämna gärna en kommentar , kul att höra era åsikter! kram

Kommentarer
Postat av: Boel

Hej Annika!



Kul att du hittade till mig på min blogg. Jag känner mig ofta rätt ensam med min kamp för lille V och blir därför glad att "hitta" andra med likande situation.

Vi hörs!

Boel

2008-11-14 @ 18:55:32
URL: http://www.saltflingan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0