God morgon onsdag !

Mår som jag vet inte vad fortfarande men inget att göra åt , jag fortsätter med nässpray och nezeril! Nu på morgonen så kom Felicias skoltaxi i tid och ända fram till dörren , vilken lyx! Alla barn kom i alla fall i väg till skolan som dom skulle, äldsta tjejen sover hos mormor den här veckan så hon ska komma i tid till skolan eftersom sj (uppsala pendeln ) har varit så sen sista dagarna. Har hunnit med att gå upp på vinden och hämta kartongen med advents sakerna och har gjort i ordning en advents stake i köket!


Jag har fyllt staken med kaffebönor och lagt på kanellstänger och stjärnanis så nu luktar det jul i köket !
På sista ljuset hänger en keramik platta i rött som det står god jul på!

 ( och så var det det där med att roterea bilder?!?! )


Ja då kommer det förmodligen en till liggande , köpte amaryllis på ikea i går och gjorde i ordning en vas i sovrummet



 Hyacinterna börjar slå ut mmmm doftar gott !

 En av mina orkideer har precis slagit ut på ny stängel ! ( vit så klart )
kramar och ha en underbar dag !!
Jag ska försöka rycka upp mej och måla trappen men det tar emot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0