God morgon torsdag !

I dag var jag uppe och såg till att alla barn kom i väg till skola/praktik. Äldsta dottern mådde inte så bra så jag sjukade henne men hon stack i väg i alla fall , hon började inte förrän 11,30 i dag så hon kände sej lite bättre efter att ha varit vaken en stund.Jag skjutsade henne till tåget och i samma veva så ringde yngsta sonen och hade halkat och slagit i knät ordentligt så nu har vi petat in en tid hos närakuten i vårat redan späckade schema i dag. Felicia ska iväg till sin kurator ca 14,30 i dag och innan dess så måste vi åka ner till kontoret och plocka ihop alla ridkläder eftersom hon ska direkt hem till sin fröken och rida efter kurator besöket, vi måste också till apoteket och hämta ut hennes medicin som nästan e slut!!  17,00 ska jag va med Oliver hos närakuten  och vi måste handla middags mat och försöka hinna med att laga den också för att sen åka till skolan på möte kl 20,00.Nu hoppas jag bara att det inte dyker upp några mer oförutsedda saker i dag om jag ska hinna med allt . Felicia hadde en tadläkar tid 14,10 som jag redan varit tvungen att avboka eftersom hennes kurator besök är så viktiga just nu!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0