Godnatt söndag!

I dag har ännu en dag gått med bara målning! Nu är vi klara med allt utom Amandas rum alltså allt som skulle bli vitt, det är så skönt!!!!! Det känns så rent och fräscht  med det vita nu ska vi bara köpa lite nya ramar och hyllor till hallen uppe och hänga up vår lampa i trappen så är vi nästan hemma. I morgon ska vi måla Amandas rum och sen är det klart!
Nu på kvällen så kom  mamma  ut till oss också och vi åt middag till sammans , dom stannar båda o. hjälper mej i morgon! I dag åt vi faktiskt grillad fläskfile, det är nog första gången vi grillat efter det kommit snö men det funkade jätte bra!
   

Häromdan  var jag på plantagen och hittade lite kul granar eller vad tycker ni?

Vad säger ni skule ni kunna tänka er en råsa gran till jul tex?


    

Hittade söta julkort häromdan, så det får bli sånai år!



På plantagen hittade jag denna utomhus grupp också , den vill jag ha inte så dyr faktiskt!( allt är relativt)   

 denna solsäng hittade jag också men i Galleria Draget skulle passa bra till det andra ,eller????


I morgon ska vi (R, Jag o. Felicia ) träffa hennes nya fröken och kolla in klassrum o. skola, baby steps. Hoppas det kommer gå bra!! Håll tummarna !!
Ska alldeles snart gå i säng , ska upp tidigt i morgon och måla !
Sov gott , dröm sött
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Boel

Jag håller tummen för att det går bra med skolbesöket i morgon!! Små steg är en bra väg, funkar bra här bara man har tålamod nog själv.



Jag skulle aldrig klara av en rosa gran fast inte en platsgran överhuvudtaget. Fast förra året hade vi ingen gran alls och det var ganska skönt det med.



Boel

2008-11-17 @ 19:41:13
URL: http://www.saltflingan.wordpress.com
Postat av: annika

Boel- Tack för att du håller tummarna , vi kom precis hem från mötet (skrev inlägget i natt innan jag la mej)Det gick super! Jag skulle inte kunna ha plast gran heller men det såg rätt kul ut där dom stog!Hoppas allt flyter på bra för er !!Ha en god natt och en underbar dag i morgon!

2008-11-17 @ 22:55:58
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0