Grattis Obama !



Ja då var det klart , USA´s president val har gått till historien  och jag kan bara önska USA´s nya president lycka till!!!!
He has a lot of believers!




Obama family !






Osdag och ledig

Jag skrev i natt att jag skulle lägga in lite bilder, så då gör vi väl det

    Ja jag vet min mobil tar jättedåliga biler och kameran va inte laddad
Det här var i alla fall dagens outfit i går
grå lång vringad stickad tröja h&m
vit lång tee h&m
leggings svarta gina tricot
knästrumpor stickade h&m
Handväska Thailand
Skinnjacka London
mc boots dinsko

  
Jag  i bilen på väg till utvecklingssamtalet , guuuuud så tråkig vägen är speciellt så här års.
Jag stannade till i Akalla på Upplands motor och hämtade upp R så vi kunde åka tillsammans in till stan!


Det luktar gott i bilen , R köpte ny doftgran häromdan en svart dom luktar jätte gott .
Jag har också köpt ny doft grej  till bilen så det finns en back up.

kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0