Lööördag!

I dag sov vi ganska länge. Det blev inget skrivet i går då jag efter jag kom hem fastnade framför en film och sen somnade vi i soffan, haha.
Det hände väl egentligen inte så mycket spännande igår men vi hade att göra på jobbet så mina fotsulor brände ordentligt när jag kom hem, man skulle ha en egen fotvårds tjej att plocka fram när man behöver hehe.
I dag ska här STÄDAS ordentligt , det gror igen nä jag jobbar det är ingen som hinner eller orkar.
R och yngsta sonen har åkt iväg för att meka med sina motorcyklar ( dom har varsin Fiddi, mini cross).Dom ska i väg och köra i morgon och jag tror det var massa saker som behövde lagas (dom kör ju sönder dom hela tiden).
Dom två äldsta barnen är hos pojkvän/flickvän över helgen. Och lilltjejen ligger faktiskt i sängen och glor på film, hon va lite hängig.
    ThumbnailThumbnail 


När jag är färdig ska jag sätta mej och kolla lite mysiga bloggar som jag hittat , har lagt in några under länkar.
Mysigast av alla tycker jag e gizmolinas.blogg.se en riktigt inspirerande blogg med både mode och inredning och feel good.
kramisar!!


Kommentarer
Postat av: Emily

Med en rosa städhink som den där så skulle jag torka golven varenda dag!

2008-11-08 @ 17:18:48
URL: http://www.emilysophie.com
Postat av: AnnaStina

Hej momtofour ! :) Jag tittar in hos dig för att tacka för alla trevliga kommentarer jag fått av dig på min blogg och vad ser jag? Att du länkat och skrivit om mig ! :) TUSEN TACK snälla du för att du skriver så fint om min blogg ! Nu blev jag riktigt glad ! :) Och vad härligt att det är fler än mig som somnat gott i soffan i kväll ;) Bäst att gå och sova nu... Önskar dig en underbar söndag fylld av farsdagsmys ! Kram ! :)

2008-11-09 @ 03:23:17
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0