Måndag!!

I dag ha jag rännt runtoch fixat lite, va bla på IKEA och kollade måtten på deras stolsöverdrag , vill ha vita till jul men IKEAs är för breda för våra stolar. Jag var inn till chilli och köpte en pläd i mink immitation
     en brun, passar bra till vår brunsvarta soffa.
Jag var också in på Rusta och letade efter jätte långa stearinljus men hittade inga, dom brukar ha så jag hoppas dom får in dom igen!
På vägen hem från stan så handlade jag mat och hyrde film, halva familjen va hemma och va sjuka i dag. Jag hyrde nya Indiana Jones, helt ok tycker jag men så tycker jag att alla Indiana Jones filmerna är lite mysiga

Kvällen har jag tillbringat med att göra naglar på äldsta dottern 
          Hoppas det blev godkänt!
 

Dagens blev inget foto på men hade svarta legings från h&m och stickad tröja från Bik Bok
  och mina mc boots  och svart skinnjacka från London , flera år gammal.

För nån timme sen så släppte jag in vår älskade lilla katt Tim ( ja ok han är varken liten eller ung men söt ) , han haltade väldigt lyckades knappt ta sej över tröskeln, det verkar vara höften ( han har gjort sej illa där förut, förmodligen blivit sparkad) hoppas att det blir bättre tills i morgon så vi slipper ringa dotterns kompis mamma som är veterinär eftersom vi inte kan få in Tim i en bur och åka iväg. Hon är en ängel som kommer hit och hjälper oss , hon var här förra gången och kollade höften samt att hon har gett honom vaccin här hemma. Hon e bara bäst !!
 Han var svår fotad för han sover så sött och jag ville inte väcka honom!

Kram

Kommentarer
Postat av: amanda

jag är jätte nöjd mamma :DF

2008-11-14 @ 09:23:25
URL: http://sundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0