Nu börjar det bli vinter :(

I morse när jag skulle åka så höll jag inte på att komma in i bilen , blötsnön som kom i går hade frusit till ordentligt så efter mycket om och men så lyckades jag slita upp passagerar dörren och fick sen inifrån bilen sparka upp förar dörren, vilket j....a bök klockan 04 på morgonen och sen var det bara att skrapa rutor.Kom till jobbet precis på sekunden men då var det problem med vår inloggning så jag fick slänga mej över en telefon så jag fick veta vad jag skulle göra. Hela morgonen har det varit ett jäkla spring mellan flighter men inga förseningar tack och lov däremot en hel del avisning som i sej tar tid men är nödvändigt.

         

Nu när jag åkte hem var det i alla fall väldigt fint väder fast det var ju fortfarande kallt och det ligger fortfarande lite snö här och där, buuurr


Tänkte att jag skulle ta och berätta om min klumpighet i förrgår . Presic innan jag skulle gå i säng så skulle jag ta  och bära upp min nya julgransfot  på vinden  , det är mörkt ,trångt och självklart lågt i tak så jag lyckades köra upp huvudet i en planka och just där så stack det ut en skruv som gick rakt in i skallen på mej så blodet bara rann.Tänk att ett så litet hål kan blöda så mycket! Till saken hör att jag var precis ny duschad och skulle ju upp mitt i natten så att duscha igen va ju inte vad jaghade tänkt mej men det var bara att gilla läget och hoppa in i duschen igen, F.....n .Sömnen blev ju något kortare igen tack vare detta :(


Men min nya fina julgransfot står nu i alla fall på vinden och väntar på att det ska bli jul
 (kommer från Rusta )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0