Snorig tisdag !

I dag känner jag mej som dom i nässprays reklamen som håller på att drunkna i pappers näsdukar! Jag är sååååå snorig så jag börjar få sår runt näsan, snyggt o. skönt not.
         + rinexin ( ska hämta ut)
                                                                                                                                           
Ska försöka orka med att måla sista lagret på vår trappa i alla fall! I kväll ska vi på utvecklings samtal med Oliver , en uppföljning från den förra för nån månad sen ( han e en riktigt skoltrött tonåring ) hoppas det blir bättre om inte annat för hans egen del, det känns alltid bättre när det går bra. Jag hoppas att vi även ska hinna til IKEA och köpa tyg till stolsövergragen och åka till svärmor och lämna det tillsammans med en av våra stolar (hon e en ängel som fixar det här  åt oss ) så hon hinner sy klart innan jul !!
kram och ha en underbar dag!
Och till alla er som mår som jag , KRYA PÅ ER !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0