Soff sovning igen....

Vaknade nyss i soffan igen , somnade som vanligt så nu blir det ingen långt inlägg.
Utvecklingssamatalet gick bra hon har lite svårt för matte och svenska och jag är inte förvånad då många barn här har bristande kunskaper i sv o. ma men annars var det bara top of the line skööönt. Dottern blev sen kvar inne i stan , hon skulle åka till sin kille  och det var väl ok då hon e ledig i morgon annars brukar vi säga nej till att sova borta i veckorna.
Själv hann jag med nästan det jag skulle med lite assistance från inte så glada barn... hehe
Tänkte jag skulle lägga in lite bilder från idag men jag fixar det i morgon , orkar inte nu!
sov sött och dröm vackra drömmar!!!
kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0