Torsdag = stall skjutsning

I dag är jag slö som fn, har suttit halva förmiddan och letat efter stolsöverdrag på nätet men utan framgång, jag var in till Uppsala i går där jag hittade ett ställe som hade överdrag och jag fick faktiskt låna med mej ett hem men tyvärr så passade det inte över ryggstödet, att det skulle vara så svårt. I eftermiddag så har Felicia ridning och jag måste åka och lämna tillbaks överdraget. Vår älskade lilla katt har fortfarande jobbigt med sin höft och han springer bara o. gömmer sej, vi kommer nog bli tvugna att åka till veterinären med honom. :(



Såg denna coola klocka hos nordljus.net jag har en precis likadan liggande här hemma som bara väntar på att få sättas  upp på landet !!

Hos my first room har dom massor av  väggord både kul o. söta! Dom har också jätte söta bokstäver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0