Torsdagen äntligen till ända!

I dag har jag stressat runt så jag trodde jag skulle bli tokig och halt har det varit också så man har ju inte kunnat köra hej vilt heller ! Jag åkte hemifrån strax innan 14 och kom hem strax efter 22 , har bara pratat lite med ungarna sen jag kom hem men nu sover dom allihop och så fort som jag e klar här så ska jag se till att tvätta en maskin också!
Jag vet inte hur det är med er andra men jag är en tidsoptimist ibland (eller oftast), vilket kan bli lite tokigt när man ska på läkarbesök och man ser att tiden bara flyger i väg. Så va fallet i dag när Oliver skulle till närakuten , jag fick ringa och erkänna min optimism och som tur var så var det ingen fara!
Nu ska jag gå ner till min tvätt och sen ska jag ta en kopp te och bara sitta!



Detta inbjudande sovrum tillhör min favvo bloggerska http://gizmolinas.blogg.se/ !

Kramar på er alla och sov sött och sen önskar jag er e trevlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Måste bara säga att jag gillar din inrednings stil och ditt sätta att "visa upp" den. Ha en bra kväll.

:)

2008-11-22 @ 20:05:33
URL: http://linaefunke.blogg.se/
Postat av: annika

Lina-

Hej och tack för ditt gulliga inlägg, kul att du tycker om samma som jag. Jag försöker hitta inspiration lite varstans och dela med mej av det!

Just nu så håller jag på och målar våran fula furu trapp Svart eftersom det är matta i trappen (svart).Men när vi köper ny trapp så blir den nog vit utan matta hehe. Därför har jag inte skrivit några nya inlägg på några dar heller, men det kommer

Kramar och ha en underbar söndag ! :)

2008-11-23 @ 10:46:00
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0