Trött och grinig

Idag har jag tillbringat större delen av dan som vanligt på arlanda men tyvärr mestadels i check in , det blir tyvärr flera timmar i sträck som man blir sittande där och sen fick jag avsluta dan med 2 timmars pass med påfyllning av div. tillbehör som taggar, boardingkort mm i alla våra diskar och automater ett dj....a skit göra rent ut sagt!
När jag kom hem så är det ingen som orkat fixa här hemma så frukost smulorna låg kvar på golvet :( , kan väl till viss del förstå då lilltjejen inte haft en av sina bästa dagar och det tar på krafterna för den som måste handskas med det samt att äldsta sonen var på kryssning med eckerö linjen i går , dom åkte ett helt gäng killar för att handla öl men det blev  nog inte bara handla utan även ett enormt intag för jag fick till och med samtal från en rar polis tjej i går kväll  som informerade mej om att jag hade en stupfull son som mådde illa inne i stan och som behövde skjuts hem, som tur var så fick han åka med en kompis mamma hem då jag och R hade druckit vin till maten vilket sonen faktiskt visste . Allting slutade väl iallafall denna gång och jag tror inte ha gör om det för han mådde inte bra. ( han e 18, så han e faktiskt myndig och borde va lite klok ).
Jobbar i morgon också men sen får även jag några dagar  "ledigt" om man nu kan kalla det för ledigt , jag tycker nästan att det är mer att göra hemma än på jobbet, har svårt att hinna med alla bestyr.
Måste påminna R om att köpa vit väggfärg i morgon så att vi har hemma, pappa har lovat mej att hjälpa till att måla väggarna på vår övervåning nu under november så att jag kan börja fixa i ordning i övrigt samt att det skulle va kul att ha det färdigt till jul. Just nu har vi en äcklig gul färg i hallen på övervåningen  men det värsta är vårt sovrum som har blå väggar och jag har ångrat sen den dan dom blev blå att jag lyckades övertalas av R att måla blått och dessutom en ful blå färg men nu ska det bli viiiittttt!!!!!
 va fint det är med vitt , denna bild kommer från vita hem !
Nu blev det en himla massa gnäll , det blir så ibland. Ska alldeles snart hoppa i säng så sov gott och dröm söta  drömmar , det ska i alla fall jag , vita drömmar he he
kram

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Ja jösses vilka hemska färger man har haft under åren som gått. Jag minns att jag målade en vit bokhylla till gul stomme och blå bakgrund. Va varför gör man så? Den skulle ha varit snygg idag - vit alltså... hahaha ...

2008-11-03 @ 13:39:26
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0