Utvecklinssamtal...

Gick upp och skjutsade barn i morse och åkte sen hem och la mej igen, lillsnorpa är sjuk  så hon sov .Jag somnade efter en stund och sov alldeles för länge så nu måste jag skynda för att hinna i tid till stor dotterns skola f...n också men det är bara att hasta på det finns ju många timmar kvar på dygnet fast några kommer att gå åt till bilkörning.
Väl hemma igen sen så får det bli tvätt,städ, matlagning och plocka in tvätt i garduroberna , allt går med vilja och våld som jag brukar säga hehe.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Tusen TACK snälla du för din trevliga kommentar på min blogg ! :) Jag önskar dig en underbar dag. Kram ! AnnaStina :)

2008-11-04 @ 14:05:00
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0