Vitt vitt vitt........

Va in på sköna hem och kikade runt och hittade så mycket mysiga bilder ....


                      


                         
                    


Sen såg jag också världens sötaste flick rum



Det var lite inspiration det !
I dag har jag jobbat mellan 11.00-19.30 sen var jag tvungen att springa till apoteket i sky city. När jag var klar och skulle gå ut till parkerings bussen så råkade jag gå förbi taxfreens utförsäljning och hittade ett jätte fint set med mjölkkanna & socker "skål" från Eva Solo till halva priset , var ju bara tvungen att köpa
 Jag skulle även vilja ha kaffe kannan !
                                                                                                                

Nu ska jag gå ner och göra en kopp kaffe och hänga lite tvätt och titta lite på tv!
Kram på er!!


                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ååh så mycket fina bilder

2008-11-07 @ 08:29:15
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0