Avbokning

Tror ni det blev nåt läkarbesök i dag  , nä då 45 min innan vi skulle vara där så ringde dom och avbokade ,personalbrist!?
Vi fick en ny tid den 29e , så vi får  hoppas att det går bättre.
Hann med många samtal när det inte blev läkarbesök eftersom jag ändå var vaken. Har pratat med yngsta tjejens kurator och rektor så att vi kan få till ett möte snarast så hon får den hjälp hon behöver för att komma in på rätt spår igen.
Vi hoppas verkligen att hon kan få fortsätta att lyckas i skolan i stället för tvärtom. Jag har även pratat med yngsta grabbens rektor angående hans tyska lärare och vi kommer inte längre just nu , dom ville ha till stånd ett möte med läraren(en kvinna) men min son vill inte ,det har gått för långt , så nu får han läx tid i stället för tyska . Tjoho vilken lösning, enkel för skolan i alla fall. Jag funderar faktiskt på att prata med skolverket och göra nån typ av anmälan, det kommer ju bli fler barn som blir lidande!!
Måste hasta i säng nu har lika sjuk arbets tid i morron som i dag , så jag hinner väl snurra några varv på kudden i alla fall innan klockan ringer!
kram & god natt

 älskar Lexington !

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

du menar på fullaste allvar att LÄRAREN inte vill vara med på ett möte med er angående er sons undervisning? Om det är så då skulle jag definitivt gå vidare - skolansvarig i kommunen? skolverket? Lycka till hur som helst

kram

2008-10-17 @ 10:12:57
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0