God morgon!

I går var det så stressigt så jag hann inte skriva nåt, gick upp 02.30 åkte och jobbade slutade 13.30 och åkte då till Uppsala och köpte skurhinken som jag pratat om samt disktrasor som också stödjer råsa bandet  allt på Coop Forum  och när jag ändå var i närheten så gick jag in på Rusta  för att köpa microfiber moppen som jag visat bild på tidigare , hittade det jag skulle plus lite till så klart. Jag köpte jätte fina grejer till vårat kontor på firman brevställ o.dyl i svart skinn imitation. Det kommer att bli skitbra när vi blir färdiga!!

                  

När jag kom hem var jag och hämtade upp stora tjejen vid tåget och vi va in på ica och handlade lite mat sen var jag tvungen att röja efter barnens morgonbestyr när vi väl va hemma , det va inte så snyggt och frächt i köket , bytte om och sen var det dax för utvecklings samtal för yngsta grabben och det gick faktiskt över förväntan kul !!!!
Sen bar det av hem igen fortsatte med städning och R lagade mat , tittade på äntligen hemma med ett halvt öga och försökte ha ett snack  med yngsta tjejen Puh. När klockan väl va 22.00 så kunde jag sätta mej och ta det lugnt och självklart så slocknade jag i soffan så jag missade slutet på livvakterna...


I dag ska jag försöka att slippa stressa runt så men måse försöka få till ett läkarbesök åt lilltjejen! 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0