God morgon !!

Va tvungen att va uppe med tuppen i dag igen eftersom yngsta sonen försovit sig och behövde skjuts till skolan, jag som trodde jag skulle få ligga i sängen o. dra mej nu när jag är ledig :(
Va inne på en kompis hemsida nyss och kollade deras produkter , jäääääätte fina . Dom heter BB-sweden och säljer och tillverkar beslag, kolla va fina

       

I dag ska det fejas här hemma samt tvättas , så skönt  när det är klart och luktar gott !
Hörde precis Kid Rock  - All summer long  på radion , tycker den är super !!!

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

ja det "suger" när man inte får börja morgonen som man vill ... tack för kommentaren i mitt inlägg om Barn & Smink. Ibland blir jag bara så osäker på mig själv ...ska bli säkrare. Kram o TACK !

2008-10-07 @ 12:08:57
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0