Jag visste väl att jag hade rätt ........

Jag har ända sedan i juli letat efter min äldsta sons pass och bankdosa som han hade med sig till Malta i början av sommaren. Han har varit bombsäker på att han gett grejerna till mej men dom har inte legat där dom ska och jag har bett honom att leta i sitt rum vilket han säger att han har gjort 1000 ggr , man börjar ju fundera i fall man blivit knäpp.
Nyss var jag in i hans rum och skulle lämna en grej och kollade då i hans gardurob och vad hittar man jo pass o. dosa haha jag hade rätt i alla fall!!!!!!!"!

 

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

haha

"sonen öppnar dörren till sitt RUM och säger ståendes utanför - jag hittar inte mit pass och min dosa"

haha

eller min sambo

haha

"har du sett tröjan jag hade alldeles nyss"

2008-10-14 @ 16:16:33
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0