Jobba jobba jobba

God  morgon, hehe
Ska alldeles snart hoppa in i duschen och åka o. jobba. R har haft sin bil och släpkärra inlämnade på verkstan på morgonen så jag har haft lite frukost sällskap mysigt det brukar jag inte ha på vardagarna, skjutsade honom för nån timme sen så han kunde hämta bilen och åka o. jobba.
Yngsta dottern är i stallet och "jobbar" hjälper till med daglägret som är i dag och i morgon , hon e så stolt att hon blev tillfrågad och hon skulle få betalt. KUL!!!
Äldsta dottern har ju varit i Karlskoga över helgen och kommer hem i kväll och pojkarna är hos sina flickvänner.
R har några grejer han måste komma i håg i dag , fota sej för körkortet har gått sönder , vaccinera sej och pojkarna, något jätte försenat skulle skett i juni för tbe (fästing vaccin) och han måste till banken . Ska bli kul att se om allt blir gjort äntligen!!
Ja då var det dax att krypa i jobb stassen!
Jag jobbar till 23.00 så jag skriver nog inget mer i dag!    Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0