Kalabalik i skolan

Fick åka och hämta yngsta dottern i skolan i dag hon hade fått ett frispel , skit jobbigt. När hon blir arg så kan hon inte kontrollera sej . Allt har funkat så bra ända sen skolstart och så blir det så här. Hon har en impulskontroll störning som hon också medicinerar för (alltså inte adhd el. damp ) vilket har pågått sen i våras och funkat bra.
Jag har varit ledsen för hennes skull och hon har gråtit floder för att det gick åt skogen idag, hon vet att hon gjort fel
men kan inte säga varför det gick snett så vad göra ? Jag har kontaktat hennes läkare och hennes kurator så att vi får fortsätta med hennes samtal vilket hon själv har tyckt varit bra.
Man känner sej som en riktig bov när sånt här händer kring ens barn och hjälplös :( man frågar sej om o. om igen om vad man kan göra för henne för att det ska gå bra.
Skola däremot är väldigt duktiga på att bara tala om att beteendet är oacceptabelt och jag vet inte ,men tror dom att vi accepterar dåligt uppförande eller?

sov gott!
själv så ska jag upp 02.30 igen , usch ett sånt gnäll det blev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0