måndag igen !

Gud vad tiden går fort , tyckte nyss det var måndag! I morse skjutsade jag lillsnorpa till skolan för hon ville åka förbi
macken och köpa blommor , dom skulle på allhelgona vandring i ga. kyrkan i dag och hon ville lägga blommor på några av våra släktingars gravar och det kan man ju inte säga nej till . Hoppas dom fick en mysig utflykt trots det pissiga vädret!!
Själv har jag suttit och fixat mina naglar, i hate to do it on my self!! Men det gick väl ok , tar sån tid bara. Ska ta och skriva färdigt för sen måste jag dammsuga , det dammar när man filar akryl.
I dag så blir det nog korvstroganof till middag, enkelt och gott!

   Så här blev naglarna!     

Dagens outfit blev enkel, Jeans jacka h&m mys dress Gina
  ( f.....n varför lägger sej vissa bilder , det bara går inte att rotera dom)

    och skor lacoste inköpta i Skövde i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0