Miss i nassen !

Jag skulle inte skriva mer i dag sa jag men just nu sitter jag och väntar på en maskin med tvätt och dricker en kopp te så då hann jag skriva i alla fall.
Har sprungit bena av mej från gate till gate i dag men det är bättre än att sitta i check in hela dan. Det har i alla fall varit skönt att jobba kväll för en gångs skull och slippa gå upp i ottan!
I morgon bitti ska vi ha möte med lillsnorpas fröknar och skolkuratorn så att dom en gång för alla  ska kunna sätta sig in i hennes situation och hjälpa istället för att stjälpa i skolan. Kuratorn är supergo och vår dotter älskar henne , hon är kognitiv i sitt sätt att arbeta och ingen psykolog ( hatar såna ) och hon har varit ett stort stöd för F.TACK!!!
Ska springa ner och hänga tvätt nu och sen ska jag sova sju kvart i timmen!
sov sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0