morrn morrn!! hehe

Har inte hunnit skriva på ett par dar och här kan man ju inte ens blinka förrän det händer nåt !
I förrgår hadde jag slagsmål här hemma mellan mina två yngsta barn , det var bråk om en dator vad annars.
Grabben som är 14 puttade sin yngre syster som är 12 i magen tyckte han men det var en ordentlig smäll , hon tappade andan och han blev chockad över sin styrka sen kastade hon syrrans alla halsband i huvudet på honom så då blev ju även äldsta tjejen förtvivlad över allt som gick sönder , Vilket  j.....a  kaos!! Efter det att sonen fått massa halsband i huvet
så gick även hans näve igenom en vägg. När jag väl fått fred  på dom så var dom helt förtvivlade och satt här allihopa och plockade pärlor och var ledsna för vad dom gjort ,men yngsta dottern har nog förmodligen fått en spricka eller dyl i revbenen för hon har jätte ont. Jag ringde sjukvårdsupplysningen och pratade med dom men det var ingen fara .
Förhoppningsvis så har dom lärt sig nåt av det här,  den yngsta att man kanske inte kan djävlas med folk för mycket för till slut så smäller det och den äldre att man måste tänka först och handla sen och faktiskt lägga band på sej. Som ni kanske förstår så behöver dom i alla fall inte bråka om datorn nåt mer på ett bra tag  för den får ingen av dom använda!
I går gjorde jag i stortsett ingenting förutom att jag jobbade mellan 10 och 20
I dag ska jag städa , tvätta  och pappa kommer hit och ska hämta rått skellettet som vi hittade , det ville han ha.  Jag glömde nästan det viktigaste jag ska ju till frissan och slinga min utväxt , äntlligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0