Städ dag!

I dag har jag städat hela dan , skitkul hehe
Har tyvärr inte kommit till skott och kunnat köpa ett sånt där råsa vileda skur set, vår ica har inte alla olika och jag vill ha ett moppskaft som har skruv grej nertill eftersom att jag älskar microfiber moparna som finns hos rusta men en vanlig hink vill jag ha (hoppas att det går att köpa så,får nog kontakta vileda )
(moppen från rusta , finns i olika färger)
Orkade inte laga nån middag så det fick bli take away från Thai restaurangen där vi bor.mums
Alla barnen är borta utom lilltjejen (alltså ingen ska hämtas utan sova borta) så vi tog ett glas vin till maten
och sjönk sedan ner i soffan, den  är så skön, och  slocknade självklart inan man hann se det man ville.
 (soffan heter Stefano och kommer från Chilli )
Ska nu hasta i säng och försöka få med mej maken från soffan!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0