Uppe med tuppen

I morse var det bara att pallra sig upp ur sängen igen, klockan började ringa vid 0300 usch vad jag inte gillar dom här tiderna. Jag var hemma lagom tills lilltjejen slutade skolan , hon har stort afrika prov på tisd. och behöver mycket övervakning för att det ska bli nåt plugga av. Vi läste i alla fall igenom alla 22 sidor tillsammans innan jag slocknade .
Nu på kvällen ringde hennes fröken (hade bett henne ringa) . Det  var ett mycket givande samtal, hon har verkligen båda fötterna på jorden och brinner för det hon gör och för dom hon gör det för, eleverna. Det är så himla roligt att det finns såna här äldsjälar, till och med i Knivsta.:):)
Outfiten för i dag har ju inte varit den roligaste , en sas uniform och nya skor (dom var sååååå hårda i skinnet , kommer ta tid att gå ut ) jätte snygga väl hemma så får mysdressen jobba hårt en sån här dag.
kram och god natt !!

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Fy bubblan för att behöva gå upp kl-mitt-i-natten stackare är det vanliga arbetstider för dig eller bara exseptionella för dagen?

2008-10-13 @ 13:38:43
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: annika

Det är tyvärr vanliga arbetstider för oss på arlanda

Ja jag vet, vi kan inte va riktiga i huvet men nån måste ju göra skit görat att gå upp och skicka i väg alla som vill flyga

2008-10-14 @ 10:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0