Ännu en dag snart till ända

Har precis varit och hämtat yngsta sonen som varit ute med sina polare och storebrorsan o. "hängt".
Har jobbat hela dan ,många flyg går det!!! he he Jag hoppas verkligen att mina skor som jag skickade tillbaks till ellos 
kommer snart i ny strl., jag har så ont i fötterna av dom gamla .
Just nu så ska jag nog gå och ta en kopp kaffe jag är jätte trött och måste vänta på en tvättmaskin med kläder som måste hängas .
By the way så har jag nog inte talat om vilken doftfreak jag är, jag bara älskar olika tvätt,skölj och skurmedel, just nu har jag och   . Jag älskar när det luktar riktigt rent , mitt favorit sköljmedel fanns hos coop förut men dom har slutat tillverka det det hette soft passion en råsa flaska av deras eget märke så jag är jätte sur på dom .Det är andra gången dom tar bort det bästa ur sortimentet!

Nä nu sitter jag bara och svamlar !!! I morgon ska jag i alla fall beställa tid till frissan jag bara mååååste färga utväxten och toppa  det sliter på håret att ha det uppsatt jämt!
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0