måndag med måsten

Hej ,
Sitter och laddar för att ringa till min yngsta sons skola och "skälla" tröttsamt . Tar sånt här aldrig slut , det börar likna en dålig följetång bläääääääääääää.
Måste också ringa och få tag på en rörmokare för att få tag på ett vattenlås till vårat handfat som jag mitt pucko lyckades bryta sönder i helgen när jag försökte sätta fast avloppsröret som lossnat, har man inte jobb så skaffar man sej.hehe
Mitt i skrivandet ringde skolsyster på min ygsta tjejs skola och sa att hon hade ont i sitt finger som hon gjort illa och att hon kände sej krasslig , svår vågskål  hämta eller inte nu skulle hon få en alvedon så får vi se om det blir bättre.
Har mycket städning och tvätt att komma ikapp med eftersom jag jobbat hela helgen så det är väl bäst att sätta igång,puh vill inte men jag måste !
Nu ringde äldsta grabben och ville bli hämtad också så nu måste jag väl sätta fart , när jag ska hinna med mej själv det
vet jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0