morgon stund har guld i mun ...eller

Har nu på morgonen äntligen fixat en tid till vår husläkare så min yngsta dotter får kolla sitt onda lill finger,så kanske hon blir lugn sen . Jag har också mailat hennes fröken angående en situation som uppstod i skolan i går ( hon kan vara ett riktigt litet odjur i bland) hon har svårt att hantera vissa situationer så info måste ju fram, aldrig lätt att erkänna att ens barn kan ställa till det men man måste lära sej att inte blunda för problemen.
Har suttit nu på morgonen och trånat efter kläder på  luisaviaroma.com ,en sida som jag läste om på "englas showroom" . Jag kan bara säga att jag valt helt fel yrke  , jag vill ha  masssssor av grejer men det skulle nog gå åt en årslön för att köpa allt men kanske hittar jag liknande kläder på våra älskade billigare butikskedjor som gina eller H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0