morgon stund har inte alltid guld i mun..

Va uppe okristligt tidigt i morse ca 02.45 sjukt, man börjar ju fundera vad man håller på med. Har flaxat runt hela dan från check in till B-piren till F-piren mycke spring blir det på stengolven ,stackars små fossingar. När det väl va dags för möte så va jag så trött att det va svårt att ta in nån info.
Lill snorpan missade skolbussen i morse , synd att dom inte har gång avståd så  hon blev ju hemma idag inte bra!
På efter middan här så har jag tjatat på ungarna att dom ska hjälpa till och aldrig har väl några barn så mycket fel och krämpor som då ,jag blir tokig !!!! Sex personer i en familj och två som måste göra allt, barnen va mycket duktigare när dom va små. Gud va gnällig jag känner mej usch.....
Till nåt roligare, är ledig ca 1 vecka from fred. så jag och R ska åka in till stan (Stockholm ,inte speciellt långt  ) och ta in på hotel över helgen , shoppa o. gå på spa tyvärr så måste han jobba  i veckan men vi får utnyttja helgen till fullo.Tanken från början var att åka till Dubai men eftersom R har så mycket på firman nu så får vi ta det en annan gång, det går ju fler tåg , hehe             Sov sött !!!!

Kommentarer
Postat av: Nillah

Vad skoj när jag läser lillsnorpan =0) Det brukar jag kalla mina töser för. Har aldrig hört någon annan som har använt ordet snorpan. Men nu vet jag ju iallafall att det är två som gör det =0)

Trevlig blogg du har.

2008-10-09 @ 00:38:23
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0