plantera!!

Håller på att tvätta våra lakan i dag vilket är ett helt företag , dom är så stora och värre kommer det bli när man ska bädda för täckena är jätte tunga o. stora. :)
Har även varit ute och planterat lite nya blommor i krukorna på trappen och kastat allt som vissnat o. plockat undan.önskar bara att jag haft den här söta redskapskorgen från buxus.se den skulle passa till mina gummiskor och handskar. Skorna från ICA Maxi ch handskar från Plantagen .

 Man måste ju slänga fint också (säck från Rusta ).

Så här blev planteringen  .

Min man va över till grannen och hjälpte honom att sätta in en dörr , kolla va dom hittade lite äckligt men ganska ballt att det är så välbevarat (rått skellett ).

Min outfit för dagen fick bli nåt gammalt skit rent ut sagt , jag ska ju bara städa och plantera byter nog när jag är klar.
 Byxorna har jag snott av min äldsta son o. tröjan är en farfars tröja från halens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0