tröööött!

Ännu en arbetsdag till ända, har nu varit uppe sen 04.30  och på vägen hem fick jag lov att åka förbi minsta tjejens skola och avstyra ett akut besök men lovade att vi ska gå till vårdcentralen med lillfingret i morgon(jag förstår inte hur våra barn alltid ska envisas med att åka till akuten oavsett vad vi säger). När jag sen väl var hemma kom jag på att vi måste ju äta i dag också så det var bara att vända om och åka till ica , jag passade samtidigt på att returnera mina skor jag beställt så jag får ett par nya nångång , måååååste verkligen ha nya på jobbet ena klacken håller på att gå av på dom jag har. Ska nu försöka vila en stund , om det nu går när alla är hemma.
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0