29e APRIL

I dag har vi haft flera födelsedagar och tyvärr kunde jag bara fira lilla Elliot men Cissi ursäktar nog eftersom hon e vuxen men i vilket fall som helst så ett stort GRATTIS till er båda !!!!!
Eftersom jag brukar lägga in en tårta till alla som fyller år så gör vi det i dag också
Grattis Elliot !!!


Grattis Cissi !!!!



Elliot fyllde åtta och e min systers son och Cissi är min brors fru !!!
I mitt förra inlägg så lovade jag att lägga in bilder om jag valde mitt blom alternativ , visserligen så blev det båda alternativen (vad jag skulle göra ) men här kommer i alla fall blom bild


     

Ja jag vet , vi ska måla om huset !! Målaren ska faktiskt komma vilken dag som helst !
I dag har jag haft häcken full med läkarbesök, skolskjutsning, paketfixning, barnkalas , toa städning osv.
så jag börjar faktiskt bli rätt mör men jag måste vänta på en tvättmaskin till sen blir det sängen!

 Sov nu sött !!!!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

SvampBob! Tack för ikväll! Myyyys o har er tjejer här! Puss

2009-04-30 @ 00:35:58
Postat av: annika

Johanna- Tack för i kväll , jättemysigt !!!puss

2009-04-30 @ 00:41:10
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Vilka härliga bilder och vilken tårta!!Idag är det lugnt här och det skall bli skönt att snart gå hem och vara ledig i tre dagar. Önskar dig också en jättefin Valborg!

2009-04-30 @ 10:01:05
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Gud vilken läcker tårta! :) Var köper man dem?

2009-04-30 @ 10:08:32
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0