God morgon fredag



Här skiner solen och det börjar bli riktigt skönt ute men med värmen kommer pollen tyvärr för jag tror att jag dels blivit förkyld och dels så känner jag av pollen , puh 
  jag tror att det e hasseln som kommer först ....
I morse så släppte jag iväg 2 tjejer till skolan Olivers tjej som jag körde till tåget och "Olivia" det e stilbytar dag i skolan i dag så därav så fick jag en tredje dotter för dagen
       
Tjusigt va !!
  Oliver i vanliga fall utan hårsvall, hihi

I går så va vi ju iväg till Bup och träffade läkaren och det gick jätte bra och hon skulle ta ett snack med försäkringskassan åt mej också för dom trilskas ju så klart ! Efter läkar besöket så åkte vi till skopunkten jag och Flisan för hon behövde nya skor akut och det gick jätte bra och dessa blev det
  
så nu kanske syrran blir glad också så hon får ha sina skor i fred, hihi
Nu hör jag att Marre e här så jag ska gå ner och prata  med henne !!
Ha nu en riktigt bra dag i solen
kram kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jobbigt med pollen :/

2009-04-03 @ 12:27:00
URL: http://carolinenorman.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack, tack. Önskar dig också en skön fredagskväll!

2009-04-03 @ 19:31:46
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0