God morgon måndag 6/4...

Ännu ett födelse dagsbarn och ännu en Anna men i dag är det Amandas ex mamma som fyller och tillika mycket god vän
GRATTIS ANNA!!!!!


Här skiner solen i dag jätte skönt


I dag har vi inget inplanerat och R e hemma från jobbet för han hade så ont i sitt knä i morse men å andra sidan så har han ju jobbat hela helgen så nån dag ledigt måste man ju få!
Saknar just nu trädgårds möbler men vägrar ta fram det lilla som finns kvar av dom gamla för då vet jag att dom blir stående och det blir inga nya i år heller , skulle vilja ha dessa på framsidan av huset
 från ikea

Nu tänkte jag att jag skulle ta och träna lite och sen tänkte jag sätta mej med en kaffe på trappen i solen
Ha en bra dag
kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon!Vilken läcker tårta, det skulle var gott med en bit och en kopp kaffe i solen! Ha en jättefin dag, kram!

2009-04-06 @ 10:25:29
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll.Den där tårtan ser så god ut..Man vill så gärna smaka.HA en skön kväll.kram

2009-04-06 @ 19:47:56
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0