God morgon tisdag 7/4 ....

Ja då var det dax för ännu en födelse dag,i dag är det min vän Malin som fyller 40 till och med
 JÄTTE GRATTIS MALIN !!


( ja det fick bli tredje gången gilt för denna tårtan från tidningen hennes  för jag bara älskar den )



Ja sen upptäckte vi ju också i går att R´s syster hade gift sej 1/4 , ja då blev man snuvad på det men 
då får dom ingen present heller ,hihi skoja bara 

GRATTIS ANNELIE & ANDERS !!


Nu måste jag snart hoppa in i duschen för kl 10,00  kommer BUP tjejerna hit och ska prata med Flisan  och sen ska hon  åka till en kompis  och sen ska jag direkt till tandläkaren och när jag e klar där så ska jag åka och hämta Jesper som kommer på besök  från Karlskoga. Jesper  e nästan som en extra son till oss han va tillsammans med Amanda för flera år sen men han blev vän med Oliver också och vi bara älskar honom och vi fick jätte bra kontakt med föräldrarna så på den vägen e det . Det var hans mamma som fyllde år i går!! 
Hoppas nu att ni alla får en super dag!!
kramar från mej
 






 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tackar så myclet och F'låt... Men nu lever vi åtminstone inte i synd längre. Och jag har fortfarande kvar de gamla goda intitialerna - samma lika med du!

Börjar närma sig grillperiod...kanske skulle ta och planera in nåt snart! Kram på dig!

2009-04-07 @ 14:12:58
Postat av: annika

Annelie- Ja vi får väl passa på innan det kommer ny hund!! kram

2009-04-07 @ 15:43:16
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Helena

Tårtan är gudomlig! Svar: Idag har jag tagit en lång skön promenad i solen! Hoppas att du får en trevlig kväll!

2009-04-07 @ 17:17:48
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0