Lite regn och lite sol

Här började dagen med en skvätt regn men det gjorde faktiskt inget då jag har haft fullt upp med telefonsamtal och betalning av räkningar och registrering och anmälning av diverse fiddy arrangemang/tävlingar. Har precis blivit klar och ruinerad som vanligt, hihi!
Se hela bilden
 Vi tio i morse så var Kristin från bupp här också och försökte prata med Felicia men hon e inte så pigg på att "tjata" om sånt som hänt, men det ger väl med sej med tiden!

Nu kanske jag hinner med att läsa min tidning som kom i går om jag nu inte ska ta mej i kragen och åka iväg och handla nya blommor till trappen/altanen samt lite hem också....:) Vi får se!!
Ska i alla fall börja med att masa mej in i duschen som jag inte hunnit ännu och som sagt så får vi se sen vad det blir .
Lovar att lägga ut bildet om jag väljer blom alternativet!!
Ha nu en riktigt mysig eftgermiddag!!!
kramar från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0