Onsdag och påskhelgen närmar sej

I dag har jag sovit lite längre , har jätte ont i munnen sen jag var hos tandläkaren i går . Felicia e med R på jobbet i dag så jag e nästan själv hemma ja för utom Robin, Oliver och Jesper men dom märks ju knappt. R berättade i går att han bjudit hem Flisans assistent Marre men också familjens jätte goda vän och hennes familj till påsk , jätte kul ! What to eat..??
  nja jag vet inte vad det blir..
bilden lånad hos alltommat.se
påskägg måste i alla fall fixas i dag  eftersom nästan alla ungar
ska åka bort i morgon  :( 
I dag ska jag försöka hinna med att fixa mina naglar men jag vet inte hur mycket material jag har hemma måste nog beställa lite !! Skulle vilja hinna med att sola en stund också man ser ju ljusgrön ut ,hihi

Hoppas nu att ni alla får en fantastisk dag !!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Tråkigt att du har ont efter tandläkarbesöket, som det inte räckte med att man gick dit, hihi! Påskmat, mums vad gott. Tänker nog grilla lite, vet inte riktigt vad, sen blir det lax, sill och ägg!Lamm är ju så gott också! Hoppas att du får en fin fortsättning på dagen!

2009-04-08 @ 13:49:31
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en fin dag och glad påsk!

2009-04-09 @ 09:38:12
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Alexandra

nu vart jag hungrig :p hah!

2009-04-12 @ 16:38:42
URL: http://allexandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0