Onsdag

Förlåt att jag inte uppdaterat på ett tag men jag har inte hunnit det e så mycket hela tiden med möten och undervisning och läkarbesök. I dag har Flisans fröken varit här och haft matte med henne en stund och sen ska vi på föräldra utbildning på bup :( , vet inte om det kommer att ge så mycket men vi känner oss tvingade faktiskt så vi går väl så får vi se det kan ju va ok. I morgon ska Flisan få följa med klassen på " fair play cup" och jag ska till tandläkaren och likaså Amanda fast till tandreglerinen och på eftermiddagen ska vi på ett möte igen.
Nu på morgonen har jag suttit och kollat in olika leverantörer på utemöbler för att se vad som känns bäst men det e svårt
 
Jag tror det blir nåt i den här stilen fast svarta stolar och ett större parasoll

Sen blir det nog nåt sånt här ,men en sak i taget
 
Dessa två parasoller gillade jag också
Förhoppningsvis har vi bestämt oss innan Robin tar studenten så vi kan sitta på nåt när vi får hem massa gäster hihi
Nu e det alldeles för tyst , jag tror att Flisan satt sej vid brorsans dator vilket hon inte får så jag ska gå och göra nåt med henne nu innan jag måste duscha och dra i väg !!
massor av kramar från mej

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmiddag! De möblerna på övre bilden ser verkligen jättemysiga ut!Tänk vad skönt att sitta i dem en solig eftermiddag och sippa på något kallt! Ha en jättefin dag!

2009-04-22 @ 12:31:19
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag.Man tackar för grattis hälsningen.Allt är bra med mig..,mindre bra att man ska snart åka & jobba..vill inte..vill vara hemma & mysa med min kära.kram

2009-04-22 @ 14:57:20
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0