Tisdag 14/4 GRATTIS R !!

I dag börjar skolan igen och vi har ytterligare en födelsedag i familjen ! Min älskade man fyller år i dag ,
GRATTIS min älskling !!!

Tårtbilden är lånad av tårtverkstan


I helgen hade vi besök av Marre och hennes familj , jätte mysigt !! Kul att ni kunde komma !!!
Vi hade faktiskt beställt catering då ingen av oss hade nån större lust att laga mat ,jätte  skönt!
Dukningen gick i svart och vitt så klart , hihi
     
Buketten gjorde jag av det som fanns ute i trädgården , vilket e typ inget men det gick ....
I går va jag in till Granit och köpte några grejer till arbetshörnan hemma ...
   en vajer och en kom ihåg tavla
Nu kommer bup tjejerna om ca 30 min och Flisan vill inte vakna så nu måste jag gå och försöka få upp henne .
Ha nu en riktigt bra dag !!
kramar från mej

Kommentarer
Postat av: Christina

:-) Hälsa kusse och gratta! :-)

2009-04-14 @ 18:48:07
Postat av: annika

Christina- Ja det ska jag självklart göra!!kram

2009-04-14 @ 22:24:23
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0