Torsdag 16/4

Snart har hela dan gått och jag har haft att göra precis hela dan och e faktiskt inte klar än på ett tag. Just nu håller jag nämligen på för fullt och skriver/gör inbjudningskort till Robins student, usch vilket pill göra men vad gör man inte för dom "små"
    
Så här blir det ungufär...
I morse så va jag och R på möte i skolan igen och det känns riktigt bra att Flisan ska få slussas in så smått nu  och så att hon i alla fall hinner va tillbaka i några veckor helt och fullt innan sommar lovet!
Första timmarna i skolan blir i morgon då hon och Marre ska ha sin lektion tillsammans med några kompisar i ett annat klassrum än resten av klassen och hon ser verkligen fram emot det men hon e jätte nervös tror jag för det har varit lite sisådär i kväll men det e skönt att inget e långvarit längre, det rinner av henne på en gång!
Vi har även hunnit få iväg två av deklarationerna i kväll men måste ta Robins i morgon samt ringa och kolla om Amanda kommer få nån också, hu det e sååå mycket nu 
Jag fick i alla fall mina klänningar i dag och båda passade så nu måste jag bara göra nåt åt formen , på mej alltså och färgen ( inte snyggt med ljusgröna ben till råsa eller svart kort klänning) men nu har jag ju lite tid på mej, skönt!
Måste ringa bageriet i morgon också och prel boka tårtor till studenten , vill inte höra att dom inte har tid så då får jag va ute i tid i stället, hade tänkt nåt sånt här
     IMG_2258   Tim 2008  
tja jag vet inte men nåt liknande i alla fall , han har ju gått vvs( energi) så det får väl bli med nån rör krök hihi
Nu ska jag gå ner och göra några kort till innan det e dax för sängen!
Sov gott nu allihopa så hörs vi i morgon !!
kram kram
 

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Du e så duktig som fixar o trixar hela tiden. Har ett tips när det gäller tårtorna - http://www.16floors.se/tarta/, det är en vänninas väninna som gör dem. Hon är jätteduktig och du kan verkligen få dem PRECIS som du vill ...kram

2009-04-17 @ 08:34:46
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en jättefin fredag!

2009-04-17 @ 10:37:44
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Kul att man kan beställa så mycket roliga och fina tårtor!Ha en jättefin lördag!

2009-04-18 @ 10:27:08
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0