Torsdags stress .....

Ja då var det torsdag igen och snart e det helg igen. Tiden går så fort så man knappt hinner med i bland!
I dag har Felicia varit med sin klass på fair play cup hela dan och det hade gått jätte bra. Själv har jag varit hos tandläkaren och blivit misshandlad , hehe och vi har avverkat ytterligare ett möte , med blandade känslor men det blir nog bra.  Just nu sitter jag i telefon kö till sjukvårds upplysningen för Felicia har såååååå ont i sin fotled för hon har trampat snett två gånger i dag ( ibland så tror jag våra barn gillar att besöka akuten och sitta där i flera timmar), jag tror inte att det e nån fara men det brukar hjälpa att dom vet att jag ringt och pratat med nån , psykologiskt  till tusen hihi.
Oliver och hans söta tjej har precis kommit hem , hon sitter och pluggar och han e ute och mekar med moppen , Amanda e och klipper sej och även hon har varit hos tandläkaren fast tandregleringen ingen lagning där inte .


Efter mötet så åkte jag och R och beställde matbord och stolar och parasoll till altanen och det blev dessa
   fast stolarna kommer va svarta med vita dynor !
Nu har jag pratat med sjuk.upplysn.  och det e ju så klart ingen fara , förmodligen en stukning som kan lindas och så kan hon ha benet i högläge men framförallt så är det bättre nu när hon hört att jag rådfrågat nån ( dom litar inte på mitt kunnande dom små rackarna, hihi )
Nu ska jag gå ner och laga spagetti och köttfärssås enligt önskemål och så kanske jag kan hinna med och städa under tiden om jag e riktigt effektiv!
Ha en trevlig em / kväll !! kramar från mej

Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Tack jag har haft en underbar dag i det fina vädret. Hoppas att Felicia blir bra till imorgon då, det måste ju vara helt perfekt att åka till Kolmården i det här vackra vädret. Hoppas att du också får en skön kväll, kram!

2009-04-24 @ 17:41:39
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll min blogg vän..Hoppas att värmen har kommit till dig med som det är denna fredag..Hoppas att din fredag har varit en skön dag.kram

2009-04-24 @ 17:48:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman.Så underbart väder vi har fått denna lördag..hos er med? Hoppas att du får en skön lördag..Ta gärna några bilder på era nya utemöbler så man får se hur snyggt det blev..kram kram

2009-04-25 @ 09:51:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du har haft en fin helg och får en jättefin söndag också!

2009-04-26 @ 09:03:46
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0