Vårfint ....

I dag åkte jag och Flisan i väg till Plantagen och köpte blommor för att vi skulle börja göra lite påskfint här hemma det tog lite längre tid än vi räknat med så påskriset får vi fixa i morgon . Oliver har åkt i väg och träffat polare och Robin har åkt iväg på fest Amanda är fortfarande i småland och R är i skärgården och jobbar så jag och Flis e alldeles själva och håller just nu på och tittar på "vid din sida"
  den e såååå bra men snyftig så man får ladda med näsdukar

Dagens planteringar....iförd gummistövlar
 på plantagen

  dörrkarmen e fin fin  ,ska målas i sommar





 olivträd

 nätägg med liljor och mossa

    

Såg dessa fina träd på plantagen men tillsammans kostade dom 1600:- så dom fick vänta


Nu har filmen börjat igen så jag måste gå ner och sätta mej !!
Ha en mysig kväll
kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Du har så fint hemma med dina blommor! Svar: Jag har också sett Vid din sida, den är jättebra, men så sorglig. Idag regnar det här tyvärr, jag som skulle ha suttit i solen. Hoppas att du får en fin dag!

2009-04-05 @ 09:44:53
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

Fina bilder som vanligen.Ha en skön söndag.kram

2009-04-05 @ 11:40:01
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0