Glömde visa .......

Jag har ju glömt bort att visa er dom fina bilderna som Amanda tog hos en fotograf förra lördan, så här e dom













Den här fröken byter skepnad hela tiden så man vet aldrig vad som kommer hem när hon har sin praktik på salongen men hon tycker det e kul  men i bland får hon spel och ångrar sej och vill ha löshår .... jaja billigare kan det ju bli men nu får hon det mesta på salongen vilket e tacksamt... Fin e hon i alla fall i sin tuppkam !


Själv håller jag på att bli tokig på min förkylning och framförallt hostan som håller mej vaken om nätterna och inget tycks hjälpa ordentligt, jag känner mej helt orkeslös och så ska man försöka hinna med att fixa en massa nu inför jul.....
Nu ska jag i alla fall masa mej upp på vinden och plocka ner julpappret så jag kan slå in lite paket så nu vill jag bara önska er en underbar dag och hoppas att ni har sol precis som vi!!!
kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0