Gott Nytt År 2010 !!!!!



Hoppas att ni alla fått och får ett gott slut på år 2009 och en riktig kanon start på 2010 !!!!

Veckan som varit har gått i jobbandets tecken, har jobbat mån-onsd , mycket att göra men ok.
29-30/12 var mina killar ner till Malmö och tittade på stadium cross , Amanda har varit med kompisar så det va bara jag och Flisan hemma så vi passade på att åka in till stan i tisdags kväll och hälsade på Anna / gudmor som vi inte träffat på sååååå länge och vi hade jättemysigt!!!! Tack för en mysig kväll Anna och hoppas vi ses snart igen!!!
Jag vet att jag varit dålig på uppdateringarna på sista tiden men jag har bara inte hunnit och när vi va i Skövde så försökte jag men datorn höll på och larvade sej och segade så jag "sket " i det helt enkelt, klarar inte av datorer som inte vill som jag vill!!!!
Nu ska jag ta och fixa i ordning lite här hemma där vi kommer fira nyår i lugn och ro och sen kanske vi åker in till skansen en liten sväng, alltså inget jätte party i år!!
Vi hörs igen år 2010 !!!
massor av nyårs kramar från mej!

GOTT NYTT ÅR

Kommentarer
Postat av: Anna/ Gudmor

Ja visst var det mysigt.. Vi är alldeles för dåliga på att umgås. Men detta år så ska vi bli mycket bättre på de. Ett av nyårslöftena....Kramar till er allihopa och ett gott slut för att få ett gott nytt. Vi ses snart.

2009-12-31 @ 13:29:53
Postat av: mina

Gott nytt år gumman..Hoppas att julen med familjen har varit en skön helg som min har varit.kram kram

2009-12-31 @ 13:43:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Gott nytt år bloggvän önskar jag dig också, kramar!

2009-12-31 @ 15:41:03
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0