Har inte glömt bort bara inte orkat........

Jag har inte glömt bort er och heller inte skitit i er men däremot så är jag rix förkyld med en sån rethosta att jag bara inte har orkat och inte har jag nån röst kvar heller...... jag låter som en jag vet inte vad och håller alla vakna om nätterna här hemma.
Mina bästa vänner just nu e......
      



Precis så här känner jag mej!!

Efter mycket om och men så åkte jag med till Riga i helgen  som va  men va inte säker innan att jag skulle orka men som tur va så va det lugnt på båten och vi tog det relativt lugnt men hostade det gjorde jag ......
Jag och Fia fick massage på "spat" ombord  av våra män, dom hade beställt och fixat sötnosarna och så fort jag la mej så började jag hosta så Fia fick mata mej med mediciner medans jag fick massage.
Nu har jag hostat så mycket att jag inte har någon röst kvar och samtidigt har man ju grejer som behöver uträttas, prova ring ett viktigt samtal och viska hihihi folk tror man e knäpp!!!
I onsdags fick jag ett stort paket från hm innehållande:
        


     
 ...... och allt passade och va hur bra som helst så jag blev lite glad i alla fall!!!!
Nu har hostan börjat lugna ner sej så jag ska väcka barnen och sen gå i säng , har suttit i soffan hela natten för att jag inte ska hålla min kära man vaken!!
Sov Gott !! Hihihi
kramisar från mej

Ps. Glömde ju att berättta hur uruselt julbord dom hade på Tallink till Riga , det var nog i särklass det " äckligaste " vi hade ätit någonsin vissa grejer var helt oätbara, det är inte ofta man måste sitta och spotta ut i servetten......:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0